Födelsedag!

Phu, så var födelsedagshelgen över!
Och jag är hur nöjd som helst!
Har inte riktigt koll på hur många vi blev totalt, men från elva på förmiddagen till tio tiden på kvällen så var det full rulle!
Det enda som va lite negativt var att vid fyra tiden så kom det så mycket folk, så jag hann knappt prata med alla..:S Men det får jag ta igen en annan gång helt enkelt!

Fick hur mycket och fina presenter som helst;
Hockey resa, Grymt fin cykel, undervattens bild på Elsa, Twiday biljetter, 2 st presentkort på MIO, brödmaskin, presentkort på Home4You, skål med godis i, 2 jätte fina ljuslyktor, kökshandukar, väggklocka och massor av blommor!
Jag hoppas inte jag glömt något nu, ber om ursäkt isf.
Tusen tack alla som kom och förgyllde min dag! <3

Fast det är rätt jobbigt att fylla år också!
Söndagen tillbringades iklädd mjukisar och jag kände mig fan bakfull!
Vilket var lite lustigt med tanke på att jag bara drack cola.. :)

..

På tal om någe helt annat så har vi snart en liten tös som går här hemma!
Just nu är vi uppe i 4 steg!
Helt sjukt ju! Hon är så söt när hon övar på!
Vingligt värre är det och det har blivit några vurpor,
men hon ger sig inte iaf!



Denna bild fick jag på Elsis! (utan stämpel då..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0