Sömnbrist.

BLÖÖH..
Elsa vakna 05,42 o vägra somna om..
Det har aldrig hänt förut, så vi hoppas att det var en engångs-grej.
Nu sover snuttan så sött i sin säng, efter en morgonpromenad i solen!
Härligt att den titta fram igen!

Själv har jag tagit en lååång dusch, det var välbehövligt!
Pappan i familjen envisas med att va uppe halva nätterna,
och sover därför fortfarande.
Han träffar inte sin familj särskilt mycket dessa eftermiddagsveckor.
Tur är väl att dom bara inträffar var fjärde vecka.

Snart ska vi iväg och skjutsa min lilla farfar till tandläkaren!
Efter det har vi ingenting planerat idag, vilket jag känner är skönt!
Så jag tänkte bara vara här hemma med Elsa o planera hennes namngivning lite bättre!
Och det är så svårt det där..
Vi tänkte ha en ganska liten tillställning med bara familjerna och våra närmsta vänner,
dvs dom som vi träffar dagligen.
Egentligen skulle vi gärna bjuda alla,
men det går helt enkelt inte..
Så vi fick dra gränsen där.

Ne nu måste vi röra på oss!



Ååh, tänk att skruttungen har varit såhär liten! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst kommer man verkligen inte ihåg att dom varit sådär små!?

2011-05-05 @ 13:23:01
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0