Fredag den 13e!

Ja Emma, nu är det helg igen! :)

Dåligt med uppdatering denna vecka,
men när solen skiner ute, så tappar man lusten att sitta inne o skriva!

Veckan har vart kanon, har i princip gjort något hela tiden!
- Jag, Elsa och Joppa har vart inne i stan o hälsat på Lottie! Där vi handlade lite till Elsa's namngivning. Hon kommer va så fin, lillstumpan!
- I tisdags hade vi besök av 2 nyblivna mammor och en blivande mamma! Massa bebis prat & "lek"!
Vi hann även med att fira Crickes bror Oliver som fyllt 18!
- I onsdags mötte vi upp Sanna o tog en fika på p2, innan vi for hem till mina päron för o provsmaka "namngivnings-maten"!
- Igår gjorde inte jag&Elsa någonting, däremot åkte Cricke upp till huvudstaden och köpte en ny bil..(!) Så just nu står jag som ägare på 2 stora combi-bilar! Våran "gammla" AUDI och våran nya Saab 9-5! Dock så kommer Marielle köpa Audin, bara hon får lite pengar först!
- Idag har Emma&Lo varit här o lekt innan vi gick ner till centrum och tog en fika! 
Så himla kul o se gullungarna! Lo tar allt Elsa håller i, men Elsa bara skrattar ändå! :) 

Imon väntar mys med min fina, och på söndag är det tjejträff med handboll (hej träningsvärk!).



Elsa, Agnes & Olle!



Fisungen!



Mina hjärtan!



Kompisarna Elsa&Lo!



Klättra på pappa är bland det bästa jag vet! :)

Tiden går så sjukt fort!
Elsa gör framsteg hela tiden!
Hon snurrar nu runt hela varv,
hon försöker att sätta sig upp så fort hon ligger ner,
och ligga i vagnen går knappt längre, då ser man ju inget! 
Våran fina älskade unge!
Ikväll käka hon ca 100 ml ersättning istället för bröstmjölk innan läggdags!
Hon brukar inte ta ersättning, så det var verkligen ett framsteg!
O bara för det så känns det som mina bröst ska spricka när som helst.. 
Bäst att krypa till kojs innan trollungen vaknar igen!
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0