Sjukstuga.

Cricke ligger här med 39 graders feber.
Kraken. Så nu har jag en sjuk karl och en bebis att ta hand om...
Gissa vilket som kräver mest jobb? :P
Dessutom är Elsa jätte täppt i näsan..
Stackarn, låter som en liten visselpipa när hon andas.

Elsa har förresten gått och blivit väääldigt hemmakär.
Förra veckan var vi bortbjudna 3 kvällar.
Alla 3 gångerna så vart hon ledsen o skrek & skrek,
ända tills vi kom hem. Då somna hon på stört.
Lite halv tråkigt, men det är väl bara att "öva" på att vara borta.
Lite trist i fredags bara när nästan alla tjejer var på tjejträff hos Dahlén,
o vi fick gå hem innan nio, så kom vi hem, Elsa somna och Cricke var på grabbkväll..
Sen satt jag där själv! Men så är det, sånt man får räkna med som mamma!

I lördags var det lite folk här o kolla på melodifestivalen!
Jag höll stenhårt på Nicke Borg, gick la sådär va.
Saade tyckte jag inte riktigt om.

Idag har jag förresten beställt dom 4 första Skilda Världar boxarna!
Så himla roligt! Längtar tills dom kommer!

Nu sover den stora & lilla sjuklingen.
Kanske skulle ta ett nap jag med!?



Haha, en förvånad liten dam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0