Hej Onsdag!

Och inte vilken onsdag som helst, utan också första dagen i juni-månad!
Nu är väl sommaren ändå här va?
Visst inte lika skönt ute som igår, men det kommer!
Om inte annat till helgen, hörde jag.
25 sköna grader och en stor jäkla soool!
Passar perfekt att ha namngivningen då.
Eller också blir det för varmt så folk börjar svettas! :)
Men hellre det än att dom fryser.

Ja, namngivningen ja.
Hela den här veckan går åt att fixa&dona till den.
Allt ska handlas, bord&stolar ska hämtas, party-tält ska resas,
bord ska dukas, maten ska lagas mm, mm.
Dock tycker jag att det är skit kul!
Älskar att hålla på o fixa&trixa!

Men nu på förmiddagen så har jag&Elsa tagit en  paus i allt planerande,
så vi tog en liten promenad&fika med Anna&Agnes!
Lika trevligt som alltid!

Imon ska jag till Sanna och färga håret också, så även mamman är fin till Elsa's fest!

Nu ska vi se klart sista avsnittet av vänner, (tårarna sprutar redan!),
sedan åka o fixa en liten krans till fröken!



Morfar lurar i vassen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0