Fika-dag!

Nu har jag lagt en vääääldigt bångstyrig liten tös.
Det skulle vändas, pillas i håret, dra i håret, gråta en skvätt, rullas, spotta ut nappen och ja ALLT!
Precis när vi la oss o skulle påbörja processen så kom morbror'n&moster'n och ringde på dörren!
Dom skulle komma o hämta Dywa, som ska bo där den här veckan!
O då börja givetvis morbor o leka o busa med trollungen, så då vart hon ju pigg för en kort stund igen!
Så det hela drogs ut på tiden en aning.

Idag har vart en bra dag!
Började med att åka o hälsa på Agnes&Anna!
Även Carro&Olle kom dit.
Där lektes det, fikades det och pratades!
Vi åkte dock hem skapligt,
för på eftermiddagen plockade vi upp Joppa och åkte till Emma som fyller 25 stooora idag!
Elsa hälsade på Lo, och det lektes som aldrig förr!
Det bjöds på fika och Emma fick sällskapspelet Alias av oss.

Nu sitter jag här, nyduschad!
Tog en lååång dusch efter sövandet.
Egengjord underbart god wok ligger i magen,
nu ska jag bara hitta något att se på tv'n också, sen är jag nöjd!



Lilla fisungen väntar på mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0