Vi rullar o rullar,



Såhär ser det ut rätt ofta nu förtiden!
Man lägger/sätter henne på en filt framför soffan och sen ruuullar hon iväg!
Och ibland får hon världens fart! Haha. :)
Här har hon också lyckats få av sig strumpan, hon är duktig hon!

Nu ska vi snart ner o luncha med några bruds.

Glömde ju berätta att HP7 del 2 var den absolut bästa film jag sett på länge!
Tror faktiskt inte att några HP-fans blev besvikna på den.
Vi ska snart in och se den igen, jag, Joppa oså ska vi dra med Jocke. Eventuellt Cricke, men han ska väl spela cool, och låtsas som att han inte vill se den! :P

Idag äre fredagsmyyyyys om det så är det sista jag gör!



(Kan någon påminna mig om att jag ska ringa och ändra dagisplatserna den 8e augusti, tack!)

Kommentarer
Postat av: äm.

Varför ska du ändra dagisplatserna?

2011-07-22 @ 15:01:46
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0