Sovmorgon!

Idag har vi haft soooovmooorgooon! :)
Elsa somnade vid halv åtta igår, och jag strax innan tio!
Och vi sov ända till nio imorse! Okej, vi vaknade ju ett par gånger inatt,
men inga längre stunder, så idag är jag utvilad för första gången sen stumpan föddes!
Känns konstigt! :P

Fröken Kronholm hade innan igår inte bajsat på 4 dagar, 
men igår sa det boom boom boom i blöjan och ut kom ALLT!
Haha, ja jäklar. Får hoppas hon fortsätter som vanligt att bajsa lite varje dag,
istället för var fjärde dag.
Det var första gången det hänt, så vi håller tummarna för att det var en engångsförteélse!

Idag ska vi tvätta, få besök av Erika, sen åka hem till päronen o rensa garderoben för att till sist landa hemma i soffan framför allsång på skansen!
Fullspäckat med andra ord. Tur jag inte har någon feber idag, dock en envis jäkla förkylning.
Har nog snytit ut 5 kg snor idag bara!

Nu sover trollungen, så då ska jag passa på att duscha!



Världens stoltaste pappa med en helt nykläckt Elsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0