Sjukstuga.. igen.

Gah. Blir så trött.
Elsa stumpan fick feber i lördags. 38,2 hade hon innan hon gick o la sig.
Hon sov bredvid mig och hon var som ett levande element hela natten. :(
Igår hade hon "berg&dal-bane" feber.. Först upp sen ner, och sådär fortsatte det hela dagen.

Cricke kom hem på natten mellan lördag och söndag och även han vaknade med feber igår.
Typiskt, en annan tänkte "gud vad skönt med lite avlastning nu när Cricke kommer hem",
Istället fick jag hem en sjukling + en hund, så det vart betydligt mer jobb..:S

Och idag då, självklart så vaknar jag med 37,9 graders feber och halsont...
Men jag gör som jag brukar, ignorerar att jag mår dåligt och kör på som vanligt.
Ska nog inte umgås med någon bara.

Cricke jobbar idag ändå, han känner sig lite bättre men ändå lite matt..
Elsa har ingen feber idag dock. Inte än iaf!
Hon ligger o sover sitt fm-nap.
Borde kanske göra detsamma, men finner ingen ro till att gå o lägga mig nu.



Mammas lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: äm.

men då! nu får ni allt bli friska igen jöö!

2011-07-05 @ 07:26:40
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0