Namngivnings dax!

Nu ska vi ta o åka upp till Regna där lilla Lo ska ha sin namngivningscermoni!
Ska bli trevligt, hoppas vi klarar oss från regn bara.
Elsa är inte riktigt på topp.. Vart nya kaskad spyor igår.
Denna gång var det mjölkfri välling som inte kunde drickas.
Så mjölk borde hon tåla..? Då tror jag mer på gluten.
Men vi får se, längtar till den 13e, då vi ska göra allergitest.
Det är inte så att jag chansar på vad hon kan äta/dricka,
utan allergiavdelningen i stan sa att det med största sannorlekhet var mjölk,
men tydligen inte..
Nu blir det bara grönsakspureér och sånt jag vet att hon tål ända fram till allergitestet.
Jag kommer aldrig kunna sluta amma! Haha,
inte för att jag tycker det känns fel eller så (hon är trots allt bara 5 månader),
men hon är så omständig! Det pillas med allt annat,
vi sätter oss upp, vi börjar skratta så mjölken rinner ut över hela mamma..
Ja, sådär håller vi på nu!
Trollungen!

Men nu måste vi åka!



Kompisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0