Gääsp.

Hm, här hade jag världens blogg lust,
men så satte jag mig här och jag bara kände hur tröttheten sköljde över mig..
Så det får bli ett kort inlägg!

Vi gick upp halv sju idag. Cricke skulle o röntga magen i stan klockan 8.
Elsa fick vi väcka.. Känns sådär lagom kul!
Iaf, dom hitta ett par gallstenar i Cricke, så nu väntar vi på vad dom ska göra åt saken.
Efter Crickes besök åkte vi hem till faster Marielle och åt frukost!
Alltid lika trevligt att sitta o snacka skit med henne. (Cricke den veklingen somna på soffan).
När klockan närmade sig halv tolv åkte vi tillbaka till sjukhuset.
Elsa skulle kolla sin allergi igen.
Inget utslag nu heller! Sån lättnad! :)

Den här veckan har vart rätt lugn i övrigt!
Vi har övat på att sitta på altan! :) (mormor'n&morfarn's)
Cricke övade även på att klippa gräs, och gräsklipparen tankade vi sen med fel bensin! Oops.
Igår va vi o fikade hos Joppa&Jocke, äppelpaj vart det. Yummie.
Och nu ikväll bjöd vi tillbaka med kladdkaka fylld med daim!
Dock smakade det inget daim alls, så där vart vi blåsta på konfekten. :S

Imon ska vi luncha med ett gäng brudar!
Och nu ska jag sova!
Natti natt!



Fina vänner och underbara barn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0