Fullt ös!

Var det igår.
Elsa startade våran dag 04,50.. Kändes måttligt roande.
Försökte med alla medel för att få henne att somna om. Mission imposible.
Så upp gick vi.
Åkte o mötte upp Lottie i stan på förmiddagen!
Gick lite i affärer, snacka lite skit och tog en härlig lunch!
Trevlig förmiddag helt enkelt!

På vägen hem stannade vi till på viberga där vi mötte upp Anna&Agnes,
då vi skulle handla till kvällens kusinträff!
Elsa satt i vagnen och kastade bort 2 leksaker inne på viberga.
Det märkte jag när vi kom ut till bilen. Jag orkade inte springa in o leta igenom hela affären..
Dom kunde ju faktiskt ligga vart som helst.
Dessutom var det inga dyra grejer och inga vi fått av någon annan.

Klockan 18 begav vi oss till Humlevägen för att möta upp alla kussar med respektive.
Vart inte så många respektive dock.. 3 av 7! Dom flesta hade väl annat för sig!
O jäklar vilken knäpp släkt vi är! Men trevligt hade vi!
Fick ett skratt anfall så jag verkligen stortjöt! Haha!
Det får vi göra om snart igen!
Elsa var dock inte lika glad, trött som aldrig förr,
och VÄGRAR blunda. Hon somna till en liten stund,
men vakna lika fort igen, o när man är sådär trött är det bara mamma som duger.. Jippi.
Men så fort vi kom hem stängde hon sina blå och sov skit bra inatt,
det tackar vi för!

Nu ska jag ge damen lite käk, sen ska jag plocka upp mormor'n och gammel farfar'n för ännu en resa till stan!
Som sagt, fullt ös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0