2.

Glömde berätta igår att jag har fantastiska vänner!
Så många som hörde av sig både via sms och samtal för att kolla så allt var okej!
Inte alla som har lika fina vänner som jag!
All kärlek till er! <3

I förrgår när vi parkerat bilen vid förlossningen och var påväg in,
så gick vi förbi en "rökruta".
Och alltså, alla gör iof sina val och man ska väl inte lägga sig i,
men när det står en höggravid ung tjej i rutan (med lassarets rock på sig),
och röker för full halls..
Jag tycker det ser så FEL ut.
Som sagt, alla gör sina val, och alla har inte lika lätt för att sluta.
Men just att hon stog där, redo att föra vilken sekund som helst,
den bilden etsar sig liksom fast.

Sitter nu här o kollar på min mage!
Den rör sig hela tiden nu!
Plutten är otålig där inne, inte mycket plats kvar kan jag tro..
Så varför envisas med att vara kvar där inne dåå..
Inatt gick jag på toa 3 ggr mellan 00-06.
Hade grymt svårt att somna också,
Hade en stickande känsla ut i vänster armen,
och av någon anledning fick jag för mig att om jag somnar så kommer jag aldrig vakna mer.
Och det var "stickningarnas" fel.
Ja, jag säger då det. Mina tankar ställer till det ibland!

Klockan ringde 07, upp o lämna in bilen för att ta bort airbagen..
Öppnade porten, utanför står 6 st grymt stora hjortar. Vart livrädd!
Mötte upp mamma, skjutsade hem henne o tog hennes bil!
Åkte hem, ut med Dywisen o sen kröp jag ner i sängen igen!
Vakna 11, grymt skönt!

2 dagar kvar. 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0