Lite tankar.

Ännu en dålig nattsömn.
Fast denna gång berodde det inte på några värkar eller halsbränna,
utan jag vakna o gick på toa vid halv fem tiden, och efter det vart jag pigg!
Verkligen jätte pigg! Skulle kunnat börja min dag då!

När jag låg där o försökte sova så börja givetvis alla tankar komma..
Om alla förändringar som kommer ske framöver, och som redan börjat ske!
Det kommer bli som ett helt nytt liv, där man sätter sig själv i andra hand!
Så lustigt, i alla år har man bara haft sig själv att tänka på,
o nu så kommer en liten krabat att styra minsta lilla händelse!
Läskigt, men samtidigt kan jag inte vänta på att det ska börja!

Försökte tänka lite på förlossningen också, men det vill sig inte riktigt..
Det är svårt att ladda för någonting som man inte vet hur det är.
Givetvis kommer det göra grymt förbannat jäkla ont, det är väl i princip det enda jag vet!
Alla fungerar olika, så det som funkar för någon annan kanske inte alls funkar för mig..
Dom flesta man möter nu frågar om jag är nervös än. Nervös inför att föda.
Men nee, det är jag faktiskt inte, inte än.
Jag får helt enkelt lita på att jag är i goda händer när jag väl är där!

8 dagar kvar till BF. 8.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir jätteimponerad när jag läser om dina tankar kring förlossningen och graviditeten. Jag hoppas att den dagen jag blir gravid jag kommer ha din inställning! :) Jag är säker på att du kommer göra ett grymt jobb. Och så tror jag ni får en liten tjej!

2011-01-14 @ 20:26:14
URL: http://petrified.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0