Presenter!

Här sitter jag i min ensamhet!
Lilla familjen ligger o sover..
Cricke skulle ta ett power nap, tror minsann det vat lite längre än han tänkte!
Och man får inte väcka honom, nej nej. Så det blir intressant o se när han somnar ikväll.
Elsa gumman var sjukt trött. Knappt sovit något idag, så det vart gallskrik innan hon somnade sött för ca 1 timme sen. Får bara hoppas hon sover inatt också.
Hon är lite krånglig om nätterna, eller krånglig o krånglig, hon sover i princip varannan natt.
Förutom dom senaste nätterna då hon faktiskt sovit rätt bra! Får hoppas hon fortsätter så!

Igår var det allahjärtansdag! Cricke kom hem med jätte fina blommor till mig!
Elsa fick en nalle av oss, sen fick hon även paket på posten av tant-Lottie som var fyllt med kläder och godis! Hon fick även ett allahjärtansdag kort som var prytt med ett silver smycke från hennes mormor&morfar!
Cricke fick hembakta semlor, som jag precis bakat!

Idag har vi uträttat endel ärenden! Fixade bl.a ett spar konto till lilla Elsa.
Sen var vi på föräldrarätten och skrev på papper om att Cricke är pappa! :)

Nu ska jag titta till lilla familjen!



Kommentarer
Postat av: äm.

haha, Lo var precis likadan med varannan natt! Hur svårt kan det va att sova gott VARJE natt?! ;P

2011-02-15 @ 21:29:29
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0