12e augusti


Och vi säger grattis till denna brutta;



Imon kommer vi o firar med buller&bång!
Ska bli kul. Dels att träffa ovanstående och se hur dom bor,
och dessutom ska vi ut bland Linköpings gator och ta något att äta!

Den här veckan har vi umgåtts!
Vi har hunnit med att träffa
Anna&Agnes, Emma&Lo, Joppa&Jocke, Lottie, fröken Dahlén, farfar'n och mormor'n&morfar'n.
Fullt ös vare.
Och det fortsätter både idag och imon.
Idag ska vi träffa en stoor del av tjejgänget på en fika! Ska bli trevligt,
några har man inte sett på hela sommaren. :S

Jävlar, nu nös Dywa så hela jag hoppa till!

Annars då?
Började i princip tjuta när jag gick in på aftonbladet o såg dom svältande barnen i Afrika.
Skickade genast iväg ett par sms. Det mildrar samvetet något iaf..

O Elsa kryper snart. Hon blir modigare o modigare, men vågar inte riktigt ta det sista steget!
Jag tror hon kryper innan veckan är slut..
Ska vi slå vad på att det blir imon då när jag inte kommer va hemma på hela dan!
Då får Cricke jaga! Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0