Tagga tagga tagga!

Ojojoj, jag har en känsla av att det kommer firas SM-guld i Karlstad ikväll!
Och firas det där så kommer det firas här! :)
Jag ska skåla i vatten och gråta dom obligatoriska glädjetårarna!
Hoppas jag iaf! Vinner vi inte ikväll så tar vi dom på lördag, saik vinner aldrig 3 raka!
Har suttit och youtuba't SM-finaler från tidigare år, skaplig gåshud!
Och när jag gjorde det så slog det mig att jag faktiskt har finalen från 2009(senast vi vann guld) kvar inspelad på boxern!
Hah, jo jag vet, jag är lite skadad!
Så nu är jag taggad till max, så låt festen börja! :)

Annars så har dagen vart fruktansvärt seg..
Det blir så när Elsa vaknar 6 ggr på en natt och väljer att gå upp kvart i 7.
Fröken själv har sovit lite från och till hela dagen, medans en annan har styrt med hushållet.
Det är så komiskt det där,
säger man att man är trött; - sov när bebisen sover,
säger man att man har ett hushåll att hålla reda på; - gör det när bebisen sover.
Dubbla budskap! Det gäller helt enkelt att prioritera!
Alternativ 1 är betydligt med lockande, men då skulle det se ut som ett bomb nedslag för jämnan här hemma.

Var på Viberga en sväng förut, dom hade "nyöppning" idag.
Det var 20% på alla barnkläder så jag passa på o kolla runt lite,
sluta med en "vår"overall och ett par pyjamaser i stl.68.
Det gäller att lagra! Pyjamaser går åt som smör!
Skulle säkert kunnat hitta lite mer, men Elsa var helt hysterisk ute i bilen där hon&Cricke vänta.
Anledning; hon nådde inte tummen med bältet på sig..
Snuttan, hon är för go!
Skrattar mer o mer nu!
Men just nu ligger hon utslagen på soffan, hon har haft en tuff dag med mycket skratt, sång och lek! (mest från min sida då!)
Och Cricke ligger utslagen på sängen ist.
Vilken rolig liten familj jag har! :) Tur att dom är så fina så jag älskar dom ändå!

Ne nu taggar vi H O C K E Y!

En trött liten tjej som hänger på sin pappa;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0