Skratt!

Åååh, igår kväll kom de,
Elsa's första riktiga skratt!
Oj vad hon skrattade åt morbror Jocke & moster Johanna!
Dom måste sett för roliga ut!
Hon skratta så mycket så hon kräktes, sen fortsatte hon skratta! Haha, stumpan!
Som tur va lyckades jag fånga det på film också!
Världens finaste lilla skratt, de klinga så fint!
Mammas hjärta smälter som smör! <3

Just nu skulle jag&Elsa egentligen befinna oss på Ikanohuset,
strosandes i affärer och på ikea.
Men så blev det inte, mormor'n fick migrän o fick ställa in. :(
Typiskt nog hade jag redan gått upp o gjort iordning både mig o Elsa stumpan,
o riktigt laddat inför dagen. Men sånt händer,
får vi se om vi kommer iväg imon istället.

Så istället vart det en längre morgonpromenad med Dywa.
Måste ju säga att jag blev rätt förvånad när det kom en jätte stor kronhjort och hoppade ut mitt framför oss på östermalm, mitt på ljusa förmiddagen!
Vi har sett dom förut, men då har det vart skymning eller mörkt iaf!
Dywa hann nog inte uppfatta vad som hände, hon bara stod o glodde!

Nu snart ska jag&Elsa gå upp o hälsa på Anna&Agnes!
Ska ta med en liten overall som Agnes ska låna bland annat!
Ska bli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0