Skärtorsdag!

Oj vad dagarna rullar på!
Redan en vecka sen som Färjestad vart Svenska Mästare för 9:e gången! :)

Veckan har dock vart lite si & så för min del.
Började med feber i lördagskväll, sen fortsatte den ända tills igår.
Varje morgon hade jag en temperatur på ca. 37,5 o på kvällen låg den på 38,9.
Sen pendla den sådär hela tiden.
Inte lätt att va sjuk när man har en liten tös som är beroende av en!
Vart inte mycket vila där inte!
Men idag känner jag mig frisk som en nötkärna!

Och tur är väl det för strax kommer Lina hit på besök!
Hon har inte träffat Elsa än, så det ska bli kul!
Och på eftermiddagen ska jag ner och möta upp Brunlöf på p2!
Kul med dessa helger när alla kommer hem!

Åhh, Elsa stumpan har blivit så stor!
Helt otroligt!
BVC igår för hennes första vaccination,
gick ändå bra tycker jag.
Hon skrek medans syster Birgitta stack henne,
men när hon var klar så tystna hon ganska så fort!
Sen vart hon sitt glada jag igen, med hennes små busiga leenden! :)
Stora fröken väger nu 6120, lilla tjockisen! Hihi,
hon är så go med sina små valkar och dubbelhakan! :)
Igår la jag henne på rygg - hitta henne på mage!
Gaah, stanna tiden!

Just nu sitter hon i sin baby-sitter o suger på lillfingret och ringfingret!
Tar man inte napp så tar man vad man har! :)
Ska hämta inbjudningarna till namngivningscermonin idag med!
Så spännande!

Imon ska vi fira påsk hemma hos mormor'n&morfar'n!
Elsa ska få påskägg!
Hon fick redan ett igår av farfar'n!
Det innehöll disney-princess-strumpor och haklappar!
Jag ska fixa till ett fint ägg jag med tänkte jag, men vad det ska innehålla har jag inte bestämt än!

Ne nu måste jag sätta fart!

Glad Påsk på er allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0