Long time,

no se!
Men här är jag iaf, har varken haft tid eller ork att blogga,
och när lusten väl infann sig så gick det inte komma in på blogg.se. Typiskt!

Här hemma är det sjukstuga. IGEN!
Cricke stackarn har fått tillbaka halsflussen..
Plus att vi spenderade hela gårdagen inne på akuten i stan, för att hans blodvärden var låga.
Det vi fick reda på var iaf att han har blodbrist. Alltså för lite blod i kroppen.
Hur går det till egentligen?
Han ska på vidare undersökning nu i veckan, sen får vi se vad dom säger.

Så nu får jag ännu en gång sköta hela hushållet själv.
Elsa, Cricke & Dywa.
Rätt trött i både kropp&knopp!
Och han ovanför har fest. Lägligt.
Elsa stumpan snusar i vaggan sen 2 timmar tillbaka.

O Elsa hon bara utvecklas hela tiden!
Finns ingen hejd på't!
Idag har jag kommit på henne sugandes på tummen 2 ggr!
Jag förstod att hon skulle bli ett "tumm-barn" eftersom hon inte tar nappen!
Nu flinar hon mest hela tiden också, räcker med att man tittar på henne!
Älskade lilla gumman!
Hon&jag tog oss ett litet kvällsbad förut, så himla mysigt!
Plaskar man lite vid ytan så skiner hon som en sol! :)

Och ja, jag får baaada!
Efterkontrollen var jag på i tisdags! Allt såg bara bra ut!
Så idag börjar mitt nya liv!
Inget godis, läsk, fika eller efterätter!
Inte heller pasta, potatis eller ris,
om jag inte är bortbjuden förstås, då kommer jag äta lite "tillbehör", bara för att vara artig! :)
I veckan som kommer ska jag också börja röra lite smått på mig,
ska bli underbart att komma igång igen!

Men nu tänker jag stänga mina små blå för idag!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst.

2011-04-03 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0