vad är oddsen?

skulle ringa min farbror Göran nyss!
ring ring!
"ah det är Göran" sagt med skånsk brytning..
"hej det är Eve".
"vem?"
"Eve?"
"du måste ringt fel"
klick.
jaha? vilken otrevlig typ! fick jag ju inte ens be om ursäkt för att jag ringt fel! och ja, mycket riktigt, fick rätt nummer av pappa och en siffra var fel! men vad är oddsen att han med heter Göran? :)
idag är en seg dag, mår halvt illa hela tiden och är så sjukt trött.. och ändå har jag inte gjort något speciellt. luncha med Joppa förut en sväng. beställ aldrig p2's kyckling paj.. det var nog det vidrigaste jag ätit! även Dahlén joina en sväng mitt i jobbet!
ska även hem till Dalle en sväng nu ikväll, sex and the city vankas! jag har iof redan sett den, men aldrig fel att umgås lite med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0