snart fredag!

så skönt med fredag imon! bara sex timmars jobb dessutom, 11,30-17,42! kan man lätt stå ut med! sen blir det hem o träffa min andra hälft. blir så dåligt med det dom veckorna jag jobbar eftermiddag och han natt..

idag vart det en lunch med Lottie&Erika! vart mycket skratt o skvaller på p2! :) vi skiljdes åt när jag var tvungen att gå o jobba, men det dröjde inte länge innan jag fick se Erika igen! Denna gång in action! det brann lite på jobbet då. dock hade inte jag så mycket med saken att göra, förutom att jag fick sitta ute o frysa röven av mig i ca 1½ timme.. och där kommer Erika ut med full rök-dykar utrustning! haha!

idag är jag trött, magen har vart stenhård hela dagen också! börjar verkligen känns den lilla mer&mer var dag nu! men nu blir det en tidig kväll för mig!
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0