shoppat lite sådär.

jäklar vad trött man kan vara då! har gått som i en dimma hela dagen.. det tär verkligen på en att jobba förmiddag.
och igår var jag på ett sånt pissigt humör när jag kom hem. och ändå åkte vi in till stan på lite ärenden, fick nog gråtanfall ca. 5 ggr. tyckte så synd om Cricke&Markus som var med.. kan bli intressant att se hur nästa vecka blir - nattjobb.

iaf, vi har haft spenderar byxorna på oss dom senaste dagarna. bil, soffa, matsalsbord och hundbur har det blivit än så länge. och vi är långtifrån klara! men jag tror det kommer bli riktigt bra! har mina förhoppningar iaf! :) kul med lite nya grejer också!

nu ska jag ta ett litet nap, sen blir det skogen en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0