läskigt.

igår börja jag dagen med att må skit dåligt. spräng huvudvärk & helt täppt i näsan och tjock hals. trodde nästan jag skulle bli sjuk där ett tag. gick iaf upp o ut med Dywisen, vidare in i duschen, o sen stallde mig vid spisen för o fixa matlåda..
.då kände jag mig helt borta, det börja snurra, och det vart helt vitt framför ögonen, jag vart helt "pärl"-svettig på en gång. kunde inte stå upp.. så jag la mig ner, sakta men säkert. låg kanske bara ner i en minut eller två, sen kändes det genast bättre. drack en massa vatten.
förmodligen blodsocker eller blodtrycket - båda var ju dåliga sist jag var hos BM. men händer det igen får jag nog söka fört. obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0