underbar måndag!

vädret utanför är kanon fint! finare höstdag får man nog leta efter! synd bara att det ska vara så jäkla kallt. imorse när jag gick till jobbet så var det -3 grader ute. och frost på alla bilar. folk kom försent för att dom var tvugna att skrapa rutorna! haha, glad att jag slipper det problemet iaf! :)

direkt efter jobbet åkte vi in till stan och beställde en barnvagn! :) så himla mysigt att gå och pilla och titta o känna på alla sorter o modeller! men vi har vart inne förut och tjuvkikat lite, så vi visste ungefär hur vi ville ha den! så det var lika bra att beställa en, med tanke på att det var 2 månaders leveranstid! :)
och vad jag älskar att gå i bebis affärerna! så mycket grejer och söta små saker!
iih. ge mig januari.

Kommentarer
Postat av: äm.

Najs! Vad blev det för nån?

2010-10-11 @ 18:38:33
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0