trött-tisdag.

från att jag slog upp ögonen (04,50), så har jag vart som ett lik.
trodde jag blivit jätte förkyld under natten, men det visade sig att jag vaknade med näsblod..
igår huvudvärk, idag näsblod. vad kan vi vänta oss imon?
har gått i min egna lilla sömnbubbla idag, har velat blunda så fort jag fått en minut över. men än så länge har jag lyckats hålla mig vaken! tänkte jag skulle se fotbollen innan jag somnar också. lycka till!
som tur är så tog mitt söt-sug över och jag slängde ihop en hallon/blåbärs paj, så jag hoppas på socker kick!

var och fikade med Sanna D förut också! mycket skratt och skvaller! välbehövligt mitt i veckan häng! det uppskattas alltid!

nu har vi precis ätit pasta med kyckling-vitlöksgryta! vart riktigt gott! och magen vart genast stenhård! den blir det i princip varje gång jag ätit något nu för tiden!
och bebis bara fortsätter sparka på mig! en sån känsla!



här är jag i mina snygga jobbar brallor! :P


Kommentarer
Postat av: äm.

Åhh, vad härrligt! Jag kommer! :D



Heh, huvudvärk & näsblod känner jag igen.. Hade ett helvete med det! Får hoppas du slipper ha det hela grav :)

2010-10-12 @ 19:34:58
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0