söndag.

och jag är helt död. en 24 timmars jobb helg har precis passerat och man känner sig lagom mör i kroppen.. det känns att jag blivit tyngre, orkar inte med jobbet lika bra som förut, eller, jag orkar inte med något lika bra som förut! på mina jobbar brallor får jag úpp dragkedjan ungefär 2 cm, sen tar det tvär stopp! (förut var dom så stora att jag kunde dra upp som till brösten!) så det syns att jag blivit tyngre också! :)
mysigt.
i fredagskväll var bebis otroligt missnöjd med sin position, rullade runt och sparkade ut magen allt vad den kunde! hela magen rörde sig! först på ena sidan, sen på andra, om och om igen! den visste nog inte riktigt hur h*n skulle ligga!
går in i vecka 25 idag! otroligt vad tiden går! bara 15 veckor kvar. 15. känns overkligt! på onsdag ska vi till vår BM första gången sen inskrivningen. ska bli skönt, få prata om alla funderingar och tankar!
och snart är det flyttdags också! :) bara längtar efter att få börja fixa&trixxa i bebis rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0