helgen!

o herregud! kollade precis på lyxfällan från veckan.. och seriöst, vad var det för människa? finns det verkligen sånna spån på riktigt? blir nästan mörkrädd.. "jag lever hellre som knarkare än som en vanlig svensson". eeh, okeeej.

redan söndag idag, tiden går så fort!
helgen har vart bra o mysig!
i fredags så hade jag o Cricke fredagsmys! lagade mat och kollade på idol!
och gårdagen spenderades hemma hos min svägerska Marielle! hon och Jonathan fixade iordning fläskfilé gryta och blåbärspaj och en himla massa annat tilltugg! allt var jätte gott och vi hade en jätte mysig kväll!
nu ikväll ska vi hem till päronen och äta grillat! känner hur det bara vattnas i munnen när jag tänker på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0