baby-lycka!

åh, Emma&Nutte har äntligen fått sin lilla knodd! som visade sig vara en liten tjeja! :)
blev så himla glad när jag fick beskedet, ringde till Cricke o berätta och tårarna kunde jag inte hålla borta!
nu får vi hoppas att dom alla 3 mår bra!

nu längtar jag ännu mer till januari! 95 dagar till BF.. känns som en evighet, men det kommer gå fort. känns som om det var igår Emma berättade att hon var gravid!

på tal om något helt annat, så ser det ut som om våran flytt kan påbörjas redan nästa vecka! :) pratade lite med farbror Göran förut, och allt är nästan klart med tapetsering och dyligt! härligt!

nu ska jag snart ta mig till jobbet, inte lika roligt med jag känner mig glad idag så det kommer nog gå fort!


Kommentarer
Postat av: sanna

ja valpisarna var helt bedårande:)

2010-10-19 @ 08:36:24
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Lottie

Ja, i januari får jag en till bebis. Tant Lottie finns alltid här och kommer skämma bort som tusan. Bara lämna till mig när du behöver avlastning ;)

2010-10-19 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0