stockholm, del 1!

oh, jesus.. (sagt med amerikansk brytning..) :P
helt sjukt hur man fortfarande kan vara så trött!
tänkte iaf dra en återberättelse om våran stockholms tripp för den som är intresserad! :)

iaf, det började i onsdags! jag och Johanna tog bussen upp till Stockholm, biljetterna till Twilight-fan event skulle släppas på torsdagsmorgonen klockan 08,00. eftersom vi annars skulle åkt upp till sthlm på torsdagen så kunde vi lika gärna åka på onsdagen! det kosta inte något extra eller så. det ända var att vi skulle ligga i en lång jäkla kö. ute.
aja, sagt och gjort. vi anländer till stockholm vid 23-tiden och ut springer vi. jaha, åt vilket håll ska vi?? jag är inte ett dugg haj på stockholm sådär. när jag väl vart i innestan har jag alltid haft någon med mig som guidat mig! vi frågar en taxichaufför som visar oss rätt, och där sprang vi. fullpackade med extrakläder, liggunderlag och en filt. och fram kom vi, och kön, ja det var det värsta jag någonsin sett! vi kom som nummer 400-någonting.. helt sjukt mycket folk! och kön fortsatte att växa o växa hela natten, tror nog att det var närmre 1000 pers där när det väl var dags att släppa biljetterna.
sova var helt uteslutet för min del, alldeles för mycket liv och rörelse och obekvämt. och kallt. jag och Jojja låg och skeda ända fram till som började sopa och tvätta(?) gatorna fram vid 03-04 där.. det bara rann vatten och hela vårat liggunderlag vart genomsurt.. kul!
så vi underhöll oss själv genom att prata skratta och kolla på folk resten av natten!
när klockan vart 06 så började folk packa ihop.. då utbröt ren kalabalik.. helt sjukt, man bara hörde världens skrik bakifrån och när vi vänder oss om kommer hur mycket tjejer som helst springande emot en! det var det sjukaste jag någonsin sett!
som tur är så hade vi nummer, så vi fick rada upp oss 2 och 2 i nummer ordning! tacka fan för det! men vilken panik man såg i tjejernas ögon, det var läskigt!

klockan vart 08, det trodde man aldrig mitt i natten när det var som kallast och jävligast!
och ni;



biljetterna är VÅRA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0