sthlm's tripp!

det är riktigt kul att se hur många det är som ändå läser min blogg fast jag är så dålig på att uppdatera! några tappra ena kolla till och med in när jag inte skrivit något på över ett halvår! cred till er! :)

förra veckan vart det dåligt med uppdateringar, jag hade helt enkelt inte tid. ni får ursäkta helt enkelt! och de kommande dagarna blir nog också ganska tysta från min del.
för det är ju så att jag o Joppa tar bussen upp till sthlm imon kväll, där vi först ska vänta på biljetterna som släpps till Twilight-eventet som är i slutet av juni.
och sen på torsdags morgonen så ska vi möta upp Lottie och gå på stan en sväng innan vi tar oss ut till Skepparholmen där vi ska på spa! ska bli sjukt underbart! jag och Joppa ska ta en varsin ansiktsbehandlig och Lottie ska ta en helkroppsmassage! sen ska vi bubbla, träna, äta 3-rätters och bara koppla av!
sen blir det bussen hem på fredags kvällen, efter en dag med shopping!
jag vet inte med er, men i mina öron låter det som en kanon start på helgen! :P

hit ska vi;
http://www.skepparholmen.se/


Kommentarer
Postat av: äm.

Fyfan, det där lät inte helt fel du!



Kan ju säga att jag har klickat på din jävla länk 2 ggr om dagen i ett halvår.. ÄNTLIGEN!

2010-06-02 @ 07:43:49
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Eve

bra där Ämma! du är nog min trognaste läsare!

2010-06-02 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0