så var det slut.

på ledigheten för denna gång. fast denna frivecka har känts låång. men det var väl mestadels för att stockholmsresan ägde rum mitt i veckan!
idag har jag vart på bokhandeln och köpt "Bree Tanners andra liv", än så länge har jag bara läst ett kapitel men än så länge så gillar jag vad jag läser! :)

på tal om Twilight så gjorde vi ett par tjejer väldigt glada igår!
vi fick ju 4 biljetter till eventet (2 var), och vi hade sånt problem om vilka som skulle följa med. först skrev vi ut på fejjan att vi hade ett par biljetter till övers om det var någon som var sugen, men ingen svara. så då skrev vi ut det på twilightsweden, och det hann nog bara gå 10 minuter så hade jag 7 nya mail med tjejer som ville ha dom! så vi valde ut en trevlig tjej i Degerfors, hon vart helt överlycklig! kul att man kan glädja någon!
det är mycket twilight denna månad. men vad gör det? :)

nu ska jag ladda inför jobb..



ne, ingen sockerdricka i trädet idag heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0