risk för urtråkigt inlägg.

måste ju börja med att berätta att jag vann minigolfen igår! :) jag kan säga att jag gjorde den sämsta runda jag gjort på flera år, men ändå vann jag över 3 tävlingsinriktade grabbar! :)
för att fira segern åkte vi upp o käkade på O'Learys, men jag vart nog lite besviken ändå. jag har vart nöjd med deras mat förut, men nu var det inget o hänga i julgranen!

idag vart det jobb, roligt det där med hur mitt schema ser ut just nu. nu är jag ledig i 1½ vecka igen!
så sjukt trött idag bara, gått o lagt sig sent o sovit till 9-10 varje dag i 3 veckor och sen upp klockan 5 sådär bara, det blir rena choken!

i eftermiddags var vi ute o badade med Dywa, hon simma nog konstant i en timme! såg lite roligt ut när hon började jaga en and, hon hade inte dirket en chans att hinna ifatt! synd att jag inte fångat på film bara.

ja jag lyckades få ihop några rader iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0