regn..

visst är det mysigt med regn, ibland.. men idag hade jag hoppats på strålande solsken så jag för engångsskull den här sommaren skulle få hoppa i bikinin.. var ju flera månader sen senast, känns det som. men aja, semestern fortsätter i 1½ vecka till så det är bara hoppas att väder gudarna är med mig!

Dywa vägrar gå ut.. vi kom ca 3 meter utanför porten sen sprang hon tillbaka, stallde sig med svansen mellan benen och började skaka i hela kroppen. stumpan. nu ligger hon o snarkar gott på mina fötter! får helt enkelt vänta ut regnet så jag kan gå min morgon runda!

ikväll ska vi till Ämma på lite tjej mys. ska bli roligt o träffa dom alla!




man längtar ju inte hit något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0