jäkla skit bil.

blir så arg. bara för att vi måste sälja bilen så går fan allt sönder.. allt från styrning, avgasrör och fönster. man får ju mer för bilen om man säljer den "hel", så det är väl bara att laga på.. tyvärr.. hejdå pengar!

igår vart det tjej mys hos Emma! var riktigt mysigt! dock lite varmt, trodde jag skulle svettas bort ett tag! :) men mycket skratt o skvaller! det mår man alltid bra av!
och extra tack till Sanna som tog sig tid att fixa till min blogg, så den iaf är lite roligare!

idag har vi uträttat lite ärenden! och eftersom Crickeline lagade 3-rätters förra fredagen så sa jag att det är min tur idag, så jag tänkte bjuda på;
skagentoast till förrätt.
fläskfilé med bacon och färska grönsaker som steks i järngryta i ugn, till det vitlökskroketter.
chips, gurka, morötter o dipp till efterrätt.
jag vet, efterrätten suger, men det duger till oss!

men mitt i allt ska vi in till Norrköping o hämta Jocke&Joppa! som kommer hem efter en vecka på Mallorca!

trevlig fredagskväll!



nyår.. undra vem som var dragnast?


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hopp va jag blev paff när jag kom in här på bloggn.. så här brukade det inte se ut ...mycket fin.. Bra jobbat Evve (och Sanna så klart) ... Det blev riktigt fint :D....

2010-07-31 @ 06:12:59
URL: http://dalkullan.filosoferar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0