idag ni.

tisdag morgon. om man kan kalla 10.51 för morgon? väckarklockan ringde 9.30, seriöst om jag inte skulle ställa klockan så vet i fan när jag skulle vakna. förmodligen alldeles för sent. :S

tisdag och planerna är faktiskt att kolla på ett hus. eller ja, det är mest crickes planer. jag följer bara med. för grejen är att detta hus ligger i...regna. och dit ut kan han glömma att han får med mig! huset är alltså jätte fint, eller husen kanske man ska säga för det är en hel gård, dvs 2 hus och sen bodar o grejer. som det brukar vara på landet vill säga!
så vi ska väl göra en snabb titt där ute iaf. men mer blir det inte, och det vet han. fattar inte varför han envisas med att vi ska åka.

oh. nu blöder jag i en tatuering också. inte min dag hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0