Similian Island!

Goddag pa er!
Har i solen ar det... VARMT! Helt sjukt varmt for tillfallet! Gar inte ens att ga den korta bit ner till havet fran solstolen innan man branner fotterna av sig!
Sa idag har jag tillbringat hela dagen under en palm, i skuggan! sa himla skont!
Grabbarna ar ute o dyker idag, det ar deras sista dag, sen ar dom klara med dyk-certet.. Ja ni laste ratt; dom. Jag fick extrem dodsangest bara jag tankte p att vara under ytan sa lange. Sa jag hoppa av, feg som jag ar. Men angrar mig lite nu.. Men samtidigt inte. Svart det dar!
Igar var vi iaf allihopa pa dagsutflykt till Similian Islands. O fy fan sager jag bara.. Krit vit sand, korallsand tror jag det kallades, och vattnet var sa klart sa man sag ner till botten fran boten, ca 15 meter eller liknande.. O snorklingen var grym, sa mycket fiskar, och sa fargglada! Alla som ska aka till denna sida av Thai maste besoka den on alltsa, annars missar man nagot grymt. Jag var i vattnet i 1 tim o 10 minuter innan jag ens gick upp o lufta cyklopet!
Och grabbarna var forstas inte samre, som gjorde sina forsta 2 dyk ute i oppet hav och andra gangen fick de se bade black feen shark och en havsskolpadda! Deras dykare har gjort 200 dyk utan att se en enda haj, och grabbarna fick se de pa andra forsoket, sa dom hade nog himla tur!

Vi kommer vara kvar har i Khao Lak anda till sondag, da bar det av till Ao Nang, dar vi ska va ca 1 vecka! Maste besoka alla fina strander dar utanfor!

Vi hors!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0