Hua-Hin baby!

Ja, sa var vi da har da! Antligen!
Resan gick bra, vart lite forseningar bade i Sverige och i Schweiz, kom fram ca. 1 timme forsent, men vad gor det om hundra ar? :)
Nar vi kom fram vart det taxi pa en gang, ca 2-3 timmars taxi fard till Hua-Hin. Taxin vi akte med var sisadar, ingen AC och sa krims krams i hela bilen, ni vet tempel och rokelse och sant skit. Lukta as, sa man madde skapligt daligt dar ett tag! Vi akte ca. 20-25 mil med taxin och det gick pa ca. 600 svenska kr! Tank, det ar ju fasen dyrare att aka taxi fran Finspang till stan, sjuukt!
Sa, 26 timmar senare fran att vi lamnat Finspang sa var vi da antligen framme!

Har i Hua-Hin har vi bara tagit det lugnt (vilket var planen), man maste ju ha ett par soft-dar innan man borjar med utflykter o dyligt!
Nu ligger vi bara o latar oss pa stranden och ater vattenmelon! Mumma!
Har vart pa nattmarknaden en svang ocksa, men mycket mer har vi inte hunnit med an!
Men imon ska vi iaf ta natt baten over till Koh-Samui, dar hade vi bland annat tankt ta dykar certifikat!

Kanns skont att inte ha planerat resan i detalj, utan tar den lite som det kommer!

Jag har forovrigt fatt varldens fetaste myggbett pa kinden, det tackar vi for. 

Just i detta nu ligger Cricke o sover, Markus vet jag inte vad han gor, men jag gissar att han gor detsamma! Dom tal inte solen pojkarna! 
Men det gor jag, for jag har redan blitt ap-brun, och det bara efter 2 dagar! :P

Ne, nu ska jag kolla lite hockey resultat! Sa nasta gang vi hors ar det nog fran Koh-Samui!

Svettiga pussar till er alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0