Dyk-cert, klarrrt!

Hej pa er?
Fryser ni dar hemma? Har hort pa ryktesvagar att det kommit massvis med sno. Kul!
Har nere ar allt bara bra, har legat pa stranden hela dagen! Jag har ju spenderat 3 dagar under ytan sa det har inte blitt sa mycket sol for mig den senaste tiden, sa idag var det dags!

Jag har ju da tagit mitt dyk-cert, en vecka efter grabbarna! Men det gor inte sa mycket, eftersom jag har fatt se sa pass mycket mer an vad dom! Thihi! Jag har bland annat sett 1 blacktip shark och 3 leopardhajar, varav den ena cirkulerade runt oss! Det var ratt sa laskigt dar ett tag! Min dive master markte att jag holl hardare i honom och att mina luft bubblor kom mycket snabbare! Hehe, men jag kan starkt rekomendera dykning alltsa, vilken upplevelse!

Igar vart det lite Thai-boxning ocksa, men jag var sa trorr sa jag satt o sov pa laktarn.. Populart kan jag tro!

Ne, nu ska jag ga o duscha sen blir det middag vid havet! Imon bar det av till PhiPhi dar vi ska tillbringa var sista sol-vecka innan det bar av mot Bankok igen!

Kommentarer
Postat av: Fräckis

Det låter nästan lika kul som att skotta en halvmeter snö! :)



Ta med er lite värme hem igen sen, och hälsa!

2010-01-30 @ 15:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0