Lite mer gnäll..

Måndag eftermiddag och precis hemkommen från mamma.
Var tvungen att åka dit och låna deras värmedyna,
min rygg tar nämligen knäcken på mig..
Kan varken sitta eller ligga ordentligt.
Imorse vakna jag vid 4 tiden och somnade inte om förens det var dags att gå upp.
Så för tillfället så mår jag sådär, helt matt i kroppen, mest av sömnbrist antar jag. :S

Har börjat fundera o packa lite till en BB-väska med.
Det är svårt det där, förmodligen har jag redan packat för mycket!
Men hellre för mycket än för lite.
Måste hitta en overall och en varm mössa till den lilla också.
Tur jag ska till stan imon (om ryggen klarar det vill säga..)

Min kära svägerska (Joppa :P), ringde precis o fråga om jag ville komma över på en bit mat!
Bättre timing finns nog inte, gör allt för att slippa anstränga mig idag.
Tyvärr jobbar Cricke eftermiddag den här veckan, så jag måste ändå ut med Dywisen.



Jag & Joppisen föra julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0