Lite gnäll..

Ibland är det okej att gnälla..
Vaknade av den värsta ryggvärken jag någonsin känt inatt. Klockan var strax efter fyra-hugget där någonstans. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gick upp på toa, och av någon anledning fick Dywisen för sig att det var morgon då. Hon som alltid sover till 11 annars. Lustigt.
Toa besöket hjälpte inte ett skit, så jag försökte hitta en bekväm ställning att ligga i. Jo tjena, klippt omöjligt. Bullade upp massa kuddar under ryggen så att jag låg "lutande", så efter ca 2 timmars bök och stök så somna jag nog om.
Och vakna strax innan halv elva utan ryggvärk..

Och varje morgon eller iof, hela dagarna, så känns det som om lederna i fingrar o händer är stela. Känns som om dom har varit hårt bundna och att jag inte kan väckla ut dom ordentligt. Obehaglig känsla. :S

Slut på gnällandet för den här gången. 42 dagar kvar till BF. Och imon går vi in i en ny vecka. V.35. Det går undan ska ni veta!
Sen igår klockan 16 har jag druckit 2 liter juice själv, hej toa besök!
Idag är det fredag och idol-final! Jag tror inte Jay&Minnah är ett par.

Nu ska jag äta upp min rostade macka med bara bregott-smör på! Sen ska jag väcka min andra hälft!


Kommentarer
Postat av: sanna

det tror jag att dom är..han har bekräftat det i en intervju;)

2010-12-10 @ 16:48:39
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0