HERREGUD!

Tanten i tvättstugan igår ljög!
Som jag skrev igår så sa hon att vi hade bytt på hennes bricka o våran (vi har nummer 244 och hon hade då 202).
Men det visade sig att tant-jäveln inte har nummer 202 heller! Utan det har ett ungt par. Så alltså hade kärringfan ingen tvätt-tid alls igår. VILKEN IDIOT!
Och så står hon o säger att hon bor i 202 när jag frågar..

Måste verkligen gå vidare från den där situationen nu, men jag blir så upprörd när jag tänker på det!

Igår var jag och Joppa o kollade på Harry Potter, ännu en gång. Och den blir bara bättre och bättre. Tycker helt klart att det är den bästa HP hittils!

Idag har jag, Cricke och monster Dywa gjort stan!
Beställde en bil barnstol bland annat. Den skulle komma inom 2 veckor, sen är vi fit for fight. Då ska det mesta vara fixat! Tror jag.
Dywa fick en jacka! En jätte fin, röd! Hon är dock inte riktigt kompis med den än, men det kommer!

Nu kom jag nyss upp från ett varmt skummbad. Behövligt för min ömma kropp.. Så nu ska jag krypa upp i soffhörnet o vänta på att klockan ska slå 19. Nedsläpp FBK-HV.



Härlig bild på familjen, i söndags vankades det årliga julbordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0