Ett vanligt litet inlägg!

2 dagar kvar till julafton! :) Och jag är sjuk.
Jippi. Genom förkyld, hostig och huvudvärk.
Igår natt trodde jag att jag hade feber med, men när jag gick o kolla så hade jag 36.5..!
Det räcker inte att vara höggravid, utan man måste drabbas av den värsta förkylning jag haft på flera år med.
Surt sa räven. 
Cricke får stå ut med mycket gnäll här hemma nu. 
Men det blir lätt så när jag inte får sova ordentligt, inte kan andas ordentligt och inte sitta/ligga bekvämt.  :S 

Jul ja..
Min julförmiddag kommer nog bli ganska tråkig..
Cricke jobbar till klockan 14, så tills dess får jag sysselsätta mig själv här hemma.
När han slutat åker vi hem till mina päron o käkar lite julbord och ser på Kalle!
Sen blir det väntan på Jocke&Joppa innan det blir julklapps spel och julklappsutdelning!
Jag hoppas verkligen att vi köpt klappar som duger, har haft jätte svårt med det där i år.

Idag kom första havandeskaps ersättningen in på kontot med.
Var lite orolig där att det blivit nån miss, men allt verkar stämma.
Skönt, då får vi bara hoppas att föräldrapeningen går igenom som den ska med.

När Cricke slutar ska vi bege oss in till stan..
Tro mig, jag är inte sugen.
Men dom ringde igår från Babyland och sa att våran bilbarnstol har kommit,
så vi ska in o hämta den!
Blir nog en snabbsväng in på Grizzly också och köpa en julklapp till våran fyrfotade lilla vän.
Hon har nyligen fått en jacka som var alldeles för dyr, men hon måste väl få något som luktar gott med!

Annars så är lägenheten städad, knäcken är tillagad. Bara bingolotterna som fattas så är vi redo för morgondagens uppesittarkväll!


Kommentarer
Postat av: sanna

jasså din nästäppa ledde till nåt tråkigt ändå:( hoppas du blir bättre snart! god jul:)

2010-12-22 @ 13:45:16
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0