vänta vänta.

på att Joppa ska vakna..? vi ska åka ut till Hellest'a marken en sväng! se om vi hittar något roligt! :) sen ikväll blir det eclipse. åh. längtar!

imon måste jag verkligen ta tag i hemmet, det ser rent ut sagt för jävligt ut här! kan snart börja döpa dammråttorna o kalla dom för husdjur! men såhär blir det alltid när vi ska flytta inom en snar framtid, man liksom skiter i det gammla och tänker på det nya! iaf så gör jag det! :)

idag är det den 14e, min och Crickes månads dag! men den får jag visst fira med Joppa ist! Cricke åkte ju till Danmark igår vid 13-tiden, när jag sms:a till han vid 01-tiden var dom fortfarande inte framme. hade visst vart en trafik olycka på vägen så dom hade fått stå still jätte länge..

nehe, byta om kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0