tankar.

graviditet.
det är så himla mysigt att vakna upp varje morgon o se hur magen är formad som en liten och fin bula! jag skulle kunna ligga hela dagen och bara kolla o smeka magen! :)
men samtidigt är det så skrämmande. nästa måndag är det dags för ultraljud nummer 2, och vad jag längtar! jag längtar efter att få se den lilla sparka o röra sig och ja, bara få se det lilla miraklet.
än så länge har jag inte känt av några sparkar (jag vet, det kommer), så det ska återigen bli otroligt att få se vad som händer där inne!

samtidigt läser man i tidningar och hör från vänner & bekanta; ät inte det, gör inte så. jag blir livrädd! tänk om jag gör fel? tänk om. det blir många tänk om nu för tiden, det är lite läskigt. det är så många tips o triks, vissa motsäger till och med andra.

men nu ska jag inte vara negativ, jag njuter ju i övrigt, bara tankarna som spökar. speciellt när jag är själv!
åh, kan det inte bli vinter snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0