skaplig jobbångest..

jo, jobbat 4 dagar på 4 veckor, men bara 5 semesterdagar använda!  då har jag alltså 3 hela underbara semester veckor kvar! om och när jag nu kommer kunna använda dom! vart ju lite ändrade planer för januari!

men ändå, det var inte mina semesterdagar jag skulle skryta om! utan jag har sån jävla jobb ÅNGEST. fy fan, bara känner att jag inte vill gå dit, byta om till mina alldeles för stora kläder (kanske passar snart iof), jag vill inte, jag vill inte.. och dessutom slutar jag inte förens 23 ikväll.. gaah. ensam ordinarie bland alla sommarjobbare är man med. vill bara slå någon väldigt hårt just nu.

men nu ska jag försöka muntra upp mig. får hoppa in i duschen o kyla ner mig tror jag!



slut på den lata tiden vid poolen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0