så typiskt.

storhandling stod på schemat idag. eftersom vi kanske blir av med bilen imon så är det bäst att passa på!
 
Joppa följde med som sällskap eftersom Cricke fortfarande sov! vi gjorde oss ingen brådska, prövade soffor o matsals bord & fåtöljer och allt annat som finns där uppe. men sen när klockan är sisådär kvart över tolv så ringer Cricke i panik o undrar vart jag håller hus. det visade sig att han skulle skjutsa sin far (som förövrigt fyller 50 idag, grattis grattis!), som skulle på kryssning, och han skulle hämtas halv ett.. jippi.
inte så stressigt för mig då. och givetvis, givetvis blir det avstämning när man kör med blipp grejen då. ooohhhh. inte så sur! kom ett par minuter försent, men det fick dom helt enkelt nöja sig med!
hatar att stressa, jag som gick där i godan ro o blippade allt möjligt o stoppa i vagnen!
men serisöst det här med avstämning.. det händer ju aldrig när man bara handlar lite grann, utan givetvis hade jag hela kundvagnen fullproppad.

nu ska jag lugna ner mig lite. bio ikväll iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0