noll energi..

åååh, ensam mamma söker premiär 12 september! får inte missas! :)

idag drogs jag upp "tidigt" ur sängen.. redan vid halv nio(!) ringde klockan! (vet inte hur jag ska klara av att jobba förmiddag igen, nu när jag blivit så bortskämd med att sova länge!)
iaf så skulle jag hjälpa pappa att välja nya glasögon, trodde han. och jag. men när han gjorde syn undersökningen så visade det sig att han kunde behålla sina gammla. ett tag iaf.. kändes inget onödigt att gå upp sådär tidigt då inte.. :P
som plåster på såren fick han senare bjuda på lunch; bruna bönor!

där emellan han jag möta upp kusin-Anna för en fika och en massa tjatter! alltid lika trevligt!

på eftermiddagen var jag helt slut, så det vart ett gubbvil!
vakna upp av att dom började prata pizza i rummet intill, kände bara att det var himla skönt att slippa laga mat idag!

imon blir det en tripp till Skenninge marken!

nu sex and the city, sen äntligen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0