min lördag!

många inlägg på en gång nu! men jag är själv o har inget o göra!

men jag hade en riktigt rolig lördag!
fick iof vänta på att Joppa skulle vakna i ett par timmar, men sen när hon väl var vaken så vart det fart på't!
det vart först en sväng ut till Hällestad, det vankades marknad! men jäklar, vad varmt det var! fläktade absolut ingenting, var som en stor gryta där allt folk gick omkring o svettades. usch. vi köpte ett par remmar o lite läsk och gick och satte oss i skuggan under ett träd och kollade på folk! där var det skönt iaf! :)

vi åkte sedan hem o lagade mat, spelade tv-spel och klippte av mig håret! haha nej då, längden är kvar, bara lite uppklippt sådär! jätte fint!

och sen då, för 3e gången; eclipse. <3

en otroligt rolig lördag, det behövde jag!



här ligger vi, på Stockholms gata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0