mardrömmar.

tisdag och uppe med tuppen! ja, faktiskt! kanske min "sömn-period" är påväg bort? kan hoppas! gick upp och tog tag i den där enorma tvätthögen.. inte så roligt kanske, men behövligt!

inatt drömde jag en sån sjuk dröm. vi skulle ut o festa, och jag var fortfarande gravid. tjejerna  lyckades på något vis övertala mig att ett par cider skadar inte barnet..? wtf? alltså jag skulle aldrig någonsin dricka alkohol under tiden som jag bär mitt barn. jag gillar ju inte ens alkohol? vakna o var helt kallsvettig.. och sen svepte lättnaden över mig och jag insåg att det bara var en dröm!
jag funderar seriöst på att bli nyykterist! jag mena, jag dricker inte ofta kanske 3-4 ggr per år, och jag gillart inte ens? då kan jag lika gärna avstå helt!
ne usch, inga fler sånna drömmar tack!

igår tog jag en promenad till Joppa. hon baka paj! kunde helt enkelt inte motstå att gå dit o smaka en bit! hihi. idag funderar vi på o baka något annat. hm, förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0